wywiad

Czego nauczyła mnie dyrektor kreatywna domu mody “Patrizia Aryton”?

Wywiad z Patrycją Cierocką-Szumichorą – kreatorką mody

 

W listopadzie, miałam okazję rozmawiać z dyrektor kreatywną polskiego domu mody “Patrizia Aryton”. Dla mnie, jako przedsiębiorcy, możliwość zainspirowania się sposobem prowadzenia biznesu przez inną osobę, to nieocenione źródło wiedzy. Przeczytaj, czego nauczyłam się od Patrycji Cierockiej – Szumichory, dyrektorki i projektantki domu mody “Patrizia Aryton”. 

wyjście poza schematy

Moda to kreatywność, wizjonerstwo, synkretyzm i wszystko to, co wymyka się szablonom. Aby być nowatorskim, wyróżniającym się, należy przełamywać znane ogółowi schematy działania. Ta zasada jest aktualna w każdej branży czy aktywności. Jednym z ważnych spostrzeżeń, jakie mam po rozmowie z panią Patrycją to pozwolenie sobie na inność.

Zawsze czułam w sobie wielki potencjał kreatywności, jednak nie zawsze pozwalałam sobie na wykorzystywanie go w praktyce. Niestety, jako przedsiębiorca, wprowadziłam do swojej firmy w pewnych obszarach tendencyjne działanie, które niestety, umiejscowiło mnie w szeregu z innymi. Bardzo dużo dała mi rozmowa z dyrektor Szumichorą, bo zrozumiałam, że chcąc odnosić sukcesy, muszę mieć jakiś wyróżnik. Niby to oczywiste, ale jednak – kiedy usłyszysz to od właściwej osoby, będzie ta prawda niczym “water splash” na twojej głowie!

 

“Patrizia Aryton” jest idealna

Czy wiesz, że w naszym kraju mamy całkowicie polskie (pod względem kapitału, zarządzania i szycia) domy mody? Jednym z nich jest właśnie “Patrizia Aryton”. Projekty powstają w Polsce i tutaj są szyte. Modelkami często bywają kobiety, które ubierają się w projekty tego domu mody. Ta bliskość względem klienta to wartość nie do przecenienia – w taki właśnie sposób buduje się relację i emocje z użytkownikami, długotrwałą nić sympatii i odpowiedzialności.

“Patrizia Aryton” mówi, że

jesteś idealna, kiedy jesteś sobą.

To prawda, jesteśmy idealni wtedy, gdy nie udajemy, jesteśmy pełni naturalnej swobody i wyrażania siebie. Nasze zachowanie to unikatowy kod, podobnie jak styl wyrażania siebie poprzez modę. “Patrizia Aryton” to miejsce, w którym dba się o naturalność (w formie i jakości tkanin i projektów), jak również o spójność projektu z filozofią życia. Rozmawiając z dyrektor Szumichorą dowiedziałam się, że wartością domu mody “PA” jest m.in. wierność sobie, czyli podążanie własną ścieżką, poczucie odrębności i wytrwałość.

 

“poddawanie się” nie leży w mojej naturze

– powiedziała dyrektor Szumichora, gdy zapytałam ją o słabsze momenty, których doświadcza każdy z nas. Ona po prostu się nie poddaje. Dało mi to do myślenia, gdzie z moją wytrwałością jako przedsiębiorca jestem ja? Czy ja też mogłabym tak o sobie powiedzieć?

Patrząc wstecz na moje osiągnięcia, mogę śmiało powiedzieć, że jestem wytrwałą osobą. Gorzej wygląda styl, w jakim osiągam swoje cele i marzenia. Działam na małą skalę, za mało mowię o swoich sukcesach i dokonaniach, a one na prawdę, mają znaczenie. Na podstawie tej rozmowy wiem, że nie powinnam wycofywać się w pół kroku, tylko być wierną swoim przekonaniom i dążeniom. I wyczekiwać adekwatnych do nich efektów. Myślenie na wielką skalę – to jest to!


Jeśli zaciekawiło Cię, o czym dokładnie rozmawiałam z Patrycją Cierocką – Szumichorą, dyrektor kreatywną polskiego domu mody “Patrizia Aryton”, przeczytaj artykuł. Kliknij w zdjęcie poniżej – link przeniesie Cię na stronę “Fundacji Kobieta Niezależna”. Wzmocnij się doświadczeniem innych!

 

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments